Categories
Szolgáltatás

Ne becsüljük alá a tartalomírási szolgáltatások erejét

A tartalom tagadhatatlanul a fogyasztói kommunikáció bármely formájának lelke. De akár egyenes, akár előre nem látható megközelítést alkalmaz, tartalmi stratégiára van szüksége ahhoz, hogy üzenetét egyértelműen közvetítse.

A tartalomírási szolgáltatások a legtöbb vállalat stratégiájában alulértékeltek. Ennek okai meglehetősen változatosak. A cégtulajdonosok nagymértékben alábecsülik a minőségi tartalmat, hogy alulfizessék őket, és költséget takarítsanak meg. A jelentések szerint a legtöbb szabadúszó író és íróügynökség mindössze néhány centet számít fel szónként. Miért becsülik alá tehát a vállalkozások a tartalomírási szolgáltatásokat?

Ez az egyik legszembetűnőbb oka annak, hogy miért érték el a tartalomírási szolgáltatásokat. A változatos vállalkozások az írási szolgáltatások ügyfélkörének nagy részét fedik le. Ezeknek a vállalkozásoknak a többsége egyetlen célt tűzött ki maga elé: a költségek csökkentését bármilyen marketing gyakorlatból. A tartalomírás az egyik olyan könnyű cél, hogy csökkenthetik költségeik nagy részét.

Több ezer tárgyalás után az írási szolgáltatások üzletet zárnak, hogy versenyképesek maradjanak a piacon. Az egyik fő taktika, amelyet a vállalkozások alkalmaznak, az opciók elérhetősége. A munkaerő-felvételi menedzserek támogatják, hogy több más ügynökség is dolgozzon számukra csökkentett áron, ami csökkenti az írási szolgáltatások költségeit és alulértékeli az értékét.

A tartalomíró szolgáltatások alulbecsléséért felelős másik jelentős tényező a gyanús közvetítők. A legtöbb írási projekt SEO-val érkezik. A digitális marketingügynökségek megragadják ezeket a projekteket. Amikor a vállalkozások ezeket az ügynökségeket veszik fel, nagy részt kínálnak a figyelemre méltó optimalizálás érdekében. Ennek ellenére az itteni ügynökségek gyanús közvetítőként működnek, és még csak egyharmadát sem fizetik ki az íróügynökségeknek. Ez alulértékeli a tartalomíró cégeket.

Az ügynökségek maguk is okot adnak a tartalomírási szolgáltatások alábecsülésére. A legtöbb riválisával versengő ügynökség alulértékesíti magát. Olyan vállalkozásoktól és közvetítőktől fogadnak el ajánlatokat, amelyek nem is méltók hozzájuk. Egyes ügynökségek akár a tényleges ár felét is elfogadják egy cikk megszövegezéséért. Így az ügynökségeknek meg kell érteniük értéküket és képességeiket.